.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موج استعفاهاي استاني گريبانگير مجاهدين و مشاركت

موج استعفاهاي استاني گريبان مجاهدين و مشاركت را گرفت، انگليس محكوم به پرداخت 400 ميليون پوند به ايران شد، بيماري لاعلاج، بهانه سران منافقين براي اخاذي از خانواده اعضاي خود و ... بخشي از اخبار ويژه امروز روزنامه ايران را تشكيل مي‌دهد.

اخبار ويژه امروز روزنامه ايران به شرح زير است:

* فائزه هاشمي حكم صريح قرآن را "غير‌انساني " دانست
فائزه هاشمي در مصاحبه با يك سايت ضد‌اسلامي، برخي احكام فقهي دين اسلام را "غير‌انساني " ناميده است!
به گزارش برخي سايت‌هاي خبري، وي درباره مسئله «تعدد زوجات» كه در قرآن و با شرط عدالت ذكر شده، گفت: به نظر نمي‌رسد اين رفتار با نظرات انساني و يا اصول اسلامي و عدالت سازگار باشد. آيا مردها تحمل چنين چيزي را در مورد همسرانشان دارند؟! پس چطور مي‌شود انتظار داشت كه زنان بتوانند چنين چيزي را قبول كنند.
فائزه هاشمي همچنين «مهريه زنان» را نيز زير سؤال برده و در پاسخ به اين سؤال كه آيا شما مسئله مهريه را قبول داريد يا نه، گفت: اعتقادي به اين مسئله ندارم.
اين اظهارات فائزه هاشمي در حالي مطرح شده كه اصل مهريه براي زنان كه بر عهده مردان است، بر‌اساس نص صريح قرآن كريم و از صريح آيه 21 سوره مباركه روم، استخراج شده است.

* پسر كروبي: به پدرم قرص سرطان‌زاي روسي خورانده‌اند
فرزند مهدي كروبي در واكنش به انتشار خبري مبني بر بيماري سخت پدرش، مدعي توطئه عليه وي شده است.
حسين كروبي در گفت‌وگو با يك سايت ضد انقلاب گفت: اخيراً خبرهايي مي‌رسد مبني بر اين كه از روسيه داروهايي را وارد ايران كرده‌اند كه بيماري هپاتيت و سرطان از طريق خوراندن آن داروها به افراد منتقل مي‌شود، لذا كساني كه خبر بيماري آقاي كروبي را منتشر كرده‌اند يا اين داروها را وارد ساخته و به حاج آقا خورانده‌اند يا قصد دارند در آينده چنين كاري را انجام دهند.
البته پسر دبيركل حزب اعتمادملي توضيح نداده كه اين داروها كه با بديهيات علم پزشكي در تناقض است، چگونه به آقاي كروبي خورانده شده است.

* موج استعفاهاي استاني گريبان مجاهدين و مشاركت را گرفت
با توقيف پروانه فعاليت سازمان مجاهدين و حزب مشاركت از سوي كميسيون ماده 10 احزاب، برخي منابع خبري از زيرزميني شدن فعاليت‌هاي سازمان مجاهدين خبر مي‌دهند.
گرچه مسئولان احزاب مشاركت و مجاهدين بدون توجه به قانون از ادامه فعاليت خود خبر داده بودند، اما جديدترين اخبار از كناره‌گيري برخي از اعضاي استاني اين تشكل‌هاي منحله حكايت دارد. اين كناره‌گيري‌ها بنا به اتخاذ مواضعي از سوي اين سازمان كه در تضاد با آرمان‌هاي نظام و انقلاب بود، انجام شده است.
در همين رابطه "ع.ت "، يكي از مسئولان سازمان مجاهدين انقلاب در يكي از استان‌ها، از ‌ادامه فعاليت با اين‌ سازمان، كناره‌گيري‌‌ و استعفاي خود را كتباً اعلام كرده است.
وي درمتن استعفانامه خود خطاب به دبيركل سازمان مجاهدين، ضمن تأكيد بر وفاداري خود به آرمان‌هاي امام راحل و نظام جمهوري‌ اسلامي، ‌آورده‌ است كه نه‌ من تمناي ‌دنيوي داشته‌ و دارم و نه جمهوري اسلامي و مردم عزيز شايسته آنند كه امثال مرا در مقابل خويش ببينند.

* انگليس محكوم به پرداخت 400 ميليون پوند به ايران شد
يك روزنامه انگليسي در گزارشي مفصل از سرگذشت يك قرارداد نظامي دولت انگليس با رژيم شاه مخلوع نوشت: انگليس سرانجام پس از قبول شكست در اين مناقشه طولاني، حدود 400 ميليون پوند به وزارت دفاع ايران مي‌پردازد.
اينديپندنت تصريح كرد: در دهه 1970 ميلادي ايران قراردادي براي خريد بيش از هزار دستگاه تانك از انگليس امضا كرد و پول آن را هم پرداخت نمود، ولي وقتي شاه سرنگون شد، اين تانك‌ها به عراق فروخته شد و تهران خواستار پس‌گرفتن پول خود از انگليس شد.
اين روزنامه انگليسي افزود: لندن با فروش تعدادي از تانك‌هاي مذكور به عراق تحت رهبري صدام، باعث به‌وجود آمدن اختلافي 30 ساله شد. اين اختلاف طي 30 سال در دادگاهي مربوط به مسائل تجاري در هلند در حال بررسي بود. اينديپندنت ادامه داده: انگليس پس از قبول شكست در اين مناقشه نزديك به 400 ميليون پوند به وزارت دفاع ايران بازپس مي‌دهد. اقدامي كه توسط تهران به عنوان يك پيروزي بزرگ ديپلماتيك اعلام خواهد شد.

* بيماري لاعلاج، بهانه سران منافقين براي اخاذي از خانواده اعضاي خود
يك استاد برجسته دانشگاه ايالتي كاليفرنيا گفت: يكي از شيوه‌هاي منافقين براي تأمين بودجه، اخاذي از خانواده اعضاي اين سازمان به بهانه بيماري لاعلاج فرزندان آنهاست.
پروفسور پل شلدون فوت با تأكيد بر فريبكاري‌هاي منافقين تصريح كرد: منافقين براي تأمين منابع مالي خود شيوه‌هاي پيچيده زيادي دارند كه يكي از آنها اجبار اعضا براي تماس با خانواده‌ها و متقاعد كردن آنان براي ارسال كمك‌هاي مالي به بهانه بيماري لاعلاج فرزندان‌شان مثل تومور مغزي است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.